top of page
  • Writer's pictureGunnar Hellmund Laier

Er Bill Gates relation Mila Antonova i Aalborg?

Nedenstående billede er fra Aalborg Sygehus Syd i relation til Forskningens Hus.

Det er mange år siden, at jeg første gang ser Mila Antonova på internettet.

Det er en video om bridge og relationer, og denne ser jeg på YouTube på anbefaling fra en konspirationsteoretiker med en uddannelsesmæssig baggrund på Aalborg Universitet. Denne persons aalborgensisk forankrede netværk har lige siden forhindret mig i at arbejde inden for forskning, bio-nat-tech eller den farmaceutiske industri, men selv tjent på fifs og medvirken til at skabe misbrug igennem veterannetværk. Konspirationsteoretikeren, der rigtigt nok kunne benytte suggestion professionelt i sin kommunikation, men ikke kunne skabe relevante sammenhænge med præventiv effekt, havde sine oplysninger og kontaktflade med mig gennem specialenhederne Jægerkorpset og Frømandskorpset, samt nogle af deres veteraner i Politiet i relation til Kongehuset og eliteidræt, hvor man tjente piraterne fra Frederikshavn med udgangspunkt i børnecancernetværk.

En jødisk børnecancerpatient havde forud for udvekslingerne eller følingen i 2010 sendt mig direkte i stormens midte med det klare sigte at skabe forvirring og politisk indflydelse i primært Socialdemokratiet. Både personnavne, deres særinteresser og relationer fik jeg mange år sidenhen efter mangen en ørkenvandring, medens en middelbegavet charlatan i myndighederne videregav forestilingen om, at han ikke blokerede kommunikation men faciliterede sikkerhed.

Det danske netværk sælger i bogstaveligste forstand privatliv, og skaber omfordeling på personlige indtryk. Ofre sendes i fortabelse på enten den ene eller anden måde med overordentlig grove metoder som eksempelvis at få mandeprostituerede indiske specialsoldater med bopæl i London til at huske indtryk fra børnefamilieliv i Danmark samtidig med at flove børnecancerpatienter samtaler med religiøse repræsentanter i Folkekirke og missionssamfund, ligesom kendisforbindelser som Prins Andrew leger soldat i fiktive momenter, russiske oligarker går fri gennem brug af menneskeskjolde, og ledende politikere lokkes til at beskrive sig selv som sikkerhedsfremmende i banalt psykolog-tekniske sociale forstillelser, der placeres i en geopolitisk kontekst med et overdrevent seksualiserende sprog, hvor den ene prins skændes med den anden prins om hvilken af dem, der kom først.

Det er en verden, hvor intrigen holdes i live, medens fuldstændig uvedkommende ofre kompromiteres på deres basale rettigheder, kompetencer og levned for at skabe politisk moment. De gennemgående interessenter er rodfæstet i børnecancernetværk, der i dag har en enorm politisk indflydelse og aftaler overalt i samfundet gennem personer, der via dobbeltroller i Forsvaret og øvrige organisationer skaber alibi for undertrykkelse og tilsidesættelse.

Min antagelse er tilstedeværelsen af en række menneskehandlere, der holder både danske borgere og tilrejsende udlændinge i en butik med primært erhvervsmæssige og økonomiske formål. Magten er opnået gennem en politisk overrepræsentation i børnecancernetværk og disses relationer og privilegier i forhold til Kongehuset og en række velhavere.

Tilbage til påstanden om Mila i Aalborg. I sidste uge dukker denne meget kommunikerende kvinde op i midtbyen som bud på scooter...

... og ved en Google søgning får jeg yderligere ...

Samt internationalt

Udfra en liste, der også indeholder en blodbank-relateret russisk sygeplejerske profil.

... hvilket giver en identitet, der har været et redskab til svindel mod mig personligt som borger med misbrug af veterankommunikation med særinteresser i både den politiske ledelse i Aalborg Kommune, Region Nordjylland og på Aalborg Universitet, med en forbindelse til børnecancerkoordinatoren, shipping millardæren og miljøaktivisten i København gennem børnecancernetværk samt en række jøder og danske politiske ledere på begge fløje som markante opdragsholdere, direkte manipulatorer og budbringere for blandt andet (historisk) Jeffrey Epstein og Ghislaine Maxwell.

Andre bude har gennem det sidste år hørt på religiøse, politiske og seksuelle fremstillinger gennem veterankommunikation, hvor jeg mod min vilje og gennem falsk sygeliggørelse placeres i en række udlændinges øre og kontekst. Det er mit indtryk, at Mila har mere privatliv, en mere sand fremstilling af hendes interessesfære og større sikkerhed end jeg, i særlig grad økonomisk. Kommunikationsproduktet, der benyttes blandt eller imod budene fra Wolt, Foodora,Waiteer og JustEat i Aalborg, støtter sig op ad et historisk identitetsmisbrug i et socialpædagogisk netværk tæt på børnecancernetværkene og jægerkorpset. Sidstnævnte har fuppet en række raske borgere af politiske hensyn gennem kommunikationsombytning og psykologisk forvirring. Dette har tilgodeset flere iblandt Danmarks ledende borgerlige politikere, hvilket jeg regner med Mette Frederiksen reelt set er oplyst om mange år forud for sin tiltræden som statsminister, og har anvendt direkte i dannelsen af regeringen og den pression hun i politisk kontekst benytter.

At Mila kører rundt som bud på scooter, hæver hendes niveau og nytte for veteranernes manipulationer, men hun benyttes reelt som informator for en menneskehandler. Forretningen køres af en eller flere danske veterankriminelle med blandt andet mig som offer for grænseoverskridende tilsidesættelser.

De ret grove IT tekniske fremstillinger af identiteter defineres af jægersoldater og frømænd med arbejde i Politiet og betragtes som "disruptionteknikker". "Afsløringer" som ovenstående har tidligere fået dem til at både søvnfrarøve mig og chikanere mig direkte i "sociale sammenhænge" som jobsamtaler og arbejdssituationer samt korte besøg hos min ekskone og børn. Således har en datamatiker åbenmundet sagt omkring en arbejdsgruppe "det var min ide, at få ham til at tabe penge på rejsekort med kombination med den indre stemme", hvorefter han blev betragtet som værende så fræk, at han kunne tage med Forsvaret til Florida og undersøge min mors kusines familie, som Jeffrey Epstein havde købt en bopæl tæt op ad for mange år siden. Tilsvarende indrømmelser kom fra en dansk sprogofficer, professor og milliardær, der omkring 2000 har tjent penge på sexintriger i jødisk socialdemokratisk kontekst med en inddragelse af kommunikation gennem mig og en hvidvask af et forbrug af min families personlige menneskelige ressourcer. Han har fortalt Søværnet, hvordan man bruger spoofede GPS signaler til at skabe forstyrrelser og forvirring med et formål "men dig ville jeg ikke ansætte, når vi kan få mere ud af det på den anden måde". I Oxford og London gik han i midten af halvfemserne ærinder for Ghislaine Maxwell.






15 views0 comments

Comments


bottom of page