top of page
  • Writer's pictureGunnar Hellmund Laier

Jakob Ellemann-Jensen på venstrefløjen eller det der er værre...

Updated: Nov 10, 2023

I slutningen af 0erne sætter jeg mig ind i et IC3 tog mellem Aarhus og København. Her møder jeg fuldstændig uanende to afgørende personer for min færd i livet de næste 15 år. I meget pæn habit sidder Jakob Ellemann-Jensen og i sortklædt ortodoks-jødiske klæder Karen Melchior med en ekstrem forudrettet mine. Navnene står først klare for mig mange år senere i 10erne, da personerne bliver offentlige politiske figurer, og konteksten er fuldstændig løsrevet min egen hverdag, interesser og adfærd. Karen Melchior nævner sidenhen en børnecancerkoordinator som årsag til hendes adfærd og handlemåder, omtalt som 'General S', og jeg lærer at Finn Hansen i perioden frem til 2010 mere eller mindre definerer sin efterretningsorganisation synkront med centrale politiske aktører med relation til børnecancernetværk og sextrafficking.

Kommunikationen, der forløber i toget, er baseret på Jakob Ellemann-Jensens daværende indforståede kontakt med Ghislaine Maxwell. Den forløb nogenlunde således:

Karen Melchior "Har du stadig adgang til hende ovenpå i ham [pegende på mig overfor i kupeen] ... Michael [ældre direktør for familieejet sekskab, SS efterkommer, OL deltager, og personlig bekendt til HKH Kronprinsen]" "Ja, mener du lille Ghislaine" svares der i veterankommunikation relateret til Søværnet og det, der i dag er Specialoperationskommandoen. "Hvordan får vi hende væk fra ham [Jakob Ellemann-Jensen pegende på mig]" "Det kan let lade sig gøre [svarer fagforeningsleder Poul-Erik Skov, 3F en relation til Frederiksen, Per Christensen, og flere af Kai Vittrup kontakter i Nordjylland og Aalborg - åbenbart en person Michael kontakter eller samarbejder med 'ned i middelklassen']" "og jeg kan forstå, at han også kan få dig til at miste alt, så lad os gøre det" [Jakob Ellemann-Jensen] og Jakob Ellemann-Jensen og Karen Melchior rejser sig og går ud af kupeen. Jakob Ellemann-Jensen tilføjer "Du får aldrig råd til at gå i så fornemme klæder som mine" og jeg vurderer i dag, at han i forhold til chikanen på arbejdsmarkedet før og sidenhen mente jakkesættet, medens der i veterankommunikationen var tale om en reference til DAR, specialoperationsenhederne ... i deres servicering af Jeffrey Epstein og Ghislaine Maxwell. I sidstnævnte sammenhæng knytter der sig et 2009-2010 citat "De vil sætte det igang i England, og jeg kan ikke forestille mig, at vi i Danmark kan gå fri, når det er os, der har givet hende militær infrastruktur".

Hele situationen skal ses i lyset af, at jeg forud for den rejse har lagt planer for at vinde bedre rammer som forsker, akademiker, og rent karrieremæssigt ikke har udtrykt noget politisk eller vist adfærd relateret til sextrafficking, ikke engang prostitution og klub-miljøer har jeg eller andre nære familiemedlemmer nogen relation til. Modifikationen kommer siden, idet jeg indser et misbrug mod mit privatliv med min kone og børn, og flere fætres servicering af netværket, også med besøg på Skt James øerne. Det er en unik situation, dengang og nu, at mappe på udviklingen, personligt og samfundsmæssigt. Den ekstreme marginalisering, der fulgte siden med sygeliggørelse, kriminalisering, søvnfrarøvelse og økonomisk armod. En fuldstændig tilsidesættelse af mine og andre familiemedlemmers basale rettigheder (se øvrige blogindlæg) og en hævdelse af kriminelle og organiseret kriminel adfærd også internationalt. Finn Hansens strategi var hævdelse af syndebukke skabt historisk i Søværnet, og dobbeltfacader hvor teologers og psykologers adfærd i efterretningstjenesten bestemte og satte rammerne for en række begivenheder og reelt styrede for efterretningstjenesten fuldstændig uvedkommende politiske processer i Danmark. De mere faktuelle omstændigheder omkring dette, herunder forudsætningerne for skabelsen af flere nyere partier på formuer genereret af prostitution og veteransvindel, og omdannelse af både militære og politimæssige sikkerhedsorganisationer vil jeg analysere i andre indlæg.

Sideløbende i børnecancernetværk og relateret til familiebetingede netværk i specialoperationsenhederne oplevedes en fri tale om problemstillinger uden nogen reel hensyntagen til mig og andre nære familiemedlemmer, ofte med etablering af døve øre og deraf afstedkommet misbrug. Detaljefokuseret opmærksomhed på "at stjæle to kroner for hver tjent".

"General S" opererer stadig med et flerpolet system på tværs af civilsamfundet og politimæssige og militære ressourcer, hvor aktører hører dobbelttydige fremstillinger og løgne om navngivne danskere. Det må være på baggrund af særdeles velpriviligerede mennesker i det danske samfund at strukturerne overlever så ukritisk, eller glemte jeg at nævne, at der er for mange børnecancerpatienter i dansk politik?

Mit primære sigte fra august 2008 blev en teknisk løsning til sikring af privatliv og bolig, som jeg er sikker på både Ghislaine Maxwell og Jeffrey Epstein gennem en fysikprofessor og sprogofficer blev orienteret omkring og deltog i chikanen af. Ligesom soldater og politiofficerer chikanerede mig igennem mere end 10 år på det danske arbejdsmarked og en ulykke af en bagdør til et etnisk netværk ikke blev lukket af de danske sikkerhedstjenester med store omfordelinger af sociale og økonomiske ressourcer som konsekvens i "en omvendt Robin Hood".

46 views0 comments

Comments


bottom of page