top of page
  • Writer's pictureGunnar Hellmund Laier

Øgaderne i Aalborg er ikke Øgaderne i Aarhus, del II

Updated: Jun 23, 2023

I 0erne og 10erne kom Viuffamilien fra Tøndersagen til området Øgaderne i Aalborg og flere andre steder i landet gennem veteranbaseret kommunikation. En dansk betjent med russisk-grønlandsk-dansk baggrund i samarbejde med en kendt frømand, og en tidligere professionel fodboldspiller fra Aarhus ansat i det lokale politis ledelse benyttede kommunikationen til pædofilirelaterede undersøgelser med utraditionel brug af distortion. Det beskrevne forløb startede i 2007, men en person med sprogofficerbaggrund og et professorat i Aalborg lagde sikkert planer fra senest 2005 og frem, i samarbejde med centrale medskyldige relateret til den internationale Maxwell-Epstein sag. I forhold til de centralt agerende havde personkredsen siden 2000 eller 2001 etableret en muslimsk nordjysk repræsentant i international sammenhæng, og alene aldersforskellen mellem mig og de aktivt agerende i netværket lader til at have givet en tryghed for netværket. Ret skræmmende, da der hele tiden i deres netværk omkring 2000 blev talt berigelseskriminalitet, ikke-vestlige æresoprejsninger og i det hele taget kom udtryk, der på alle måder krænker en vesterlændings opfattelse af ret og rimelighed, lov og orden. Det fik mig til en gang for alle at tage afstand til de politiske netværk på venstrefløjen, der ligesom Mette Frederiksens, udnyttede hvad de kunne komme i nærheden af, og allerede siden 1980erne havde fundet det udtryk i relation til både Forsvaret og Folkekirken. Det er sært at stå så marginaliseret i dag, og omkring sluthalvfemserne at have været opfattet som en ressource, der ligefrem var værd at opsøge for at begå et indbrud.

Viuf fra Tøndersagen på billede med datteren, han ligesom sønnen solgte til pædofile medsammensvorne.

Undersøgelserne gennemført gennem veterannetværk, med politirelateret henvisning til pædofiltrafficking og militære definitioner i relation til terrorisme, havde samtidig til formål at beskytte deltagere med børnecancerbaggrund fra korrekte eller ukorrekte beskyldninger om medskyldighed i international sextraffikingnetværk for særligt velstillede. Sidstnævnte stod helt klart på baggrund af de fordækte metoder, der benyttedes så overlagt direkte, samtidig med kommunikation af abnormt dobbelttydige udsagn omkring enhver konkret aktivitet.

I forhold til de aalborgensiske netværk stod det sidenhen, flere år efter, klart, at Tøndersagens hovedmistænkte og dømte havde familiær forbindelse til personer i tidligere topledelse af Flyvestation Aalborg. Et tredje medlem af familien Viuf med baggrund i Jægerkorpset var involveret i prostitutionsmiljøet på Himmerland og samtidig havde han en arbejdsrelateret professionel socialpædagogisk funktion, og afholdt kommunikation gennem mig til en yngre sexdømt, sikkert for at tydeliggøre, hvor lidt respekt jeg havde i Forsvaret på grund af børnecancerpatienten og hans onde bedrag.

I en periode på to til tre år var disse personkredse direkte involveret i min hverdag, når jeg for eksempel foretog små rejser eller havde banalt praktiske gøremål i Østjylland og Hovedstadsområdet. Et ikke uvigtigt indicium i forhold til Mette Frederiksen netværks deltagelse og stærke relationer til 3F transportområdet med en adgang angiveligt etableret gennem Jægerkorpset. Moderen opsøgte både nobelpristager Jens-Christian Skous familie i et sommerhusområde på Mols samt taxichaufførmiljøet i Aarhus og Aalborg for at opfinde gener for mig. Ingen i min nærmeste familie havde på noget tidspunkt ønsket at være i netværk uden privatliv eller selvstændighed. Målet var entydigt en hvidvask af en række politikeres deltagelse omkring en dansk børnecancerkoordinator med en særlig miljøaktivistisk profil. I de år omkring 2010, etableredes dermed gennem meget omkostningstung forstillelse, de på nuværende tidspunkt afgørende politiske magtrelationer i dansk politik både til venstre- og højre for midten, ligesom afvigerne blandt andet via en radikal og Jægerkorpset fik etableret partiet Alternativet.

Under en dagstur i 2009 til Flensborg efter byggematerialer til et kolonihavehus, hvor jeg ville sidde og skrive videnskabelige artikler til min aldeles neutrale og apolitiske forskerkarriere efter en bøvlet isoleret ansættelse i København, fik jeg direkte at vide, at jeg fra nu af, enten var "at betragte som pædofil" eller også havde jeg "... førhen ... været miljøaktivist". Turen afholdt jeg i ordinær arbejdstid for blandt andet at protestere mod et IT teknisk indbrud i sammenhæng med et registerstudie på Danmarks Statistik under Københavns Universitet, og ekstremt ringe isolerede arbejdsforhold forårsaget af en brigadeadmiral og børnecancerkoordinatoren velvidende, at jeg i et vist omfang ville blive fulgt og kastet under en helt anden mistanke. Børnecancerkoordinatoren havde omkring 2008 i Tyskland opsøgt en familie af femteafledte fætre i familien Hellmund med en ikke-betydelig men forekommende nazifortid, i samarbejde med Forsvarets Efterretningstjeneste. Sidstnævnte sikkert for at etablere dække over kommunikationsteknisk misbrug siden 1980erne gennem Søværnet afholdt af i særlig grad af en række efterkommere af nazisympatisører og en ortodoks jødisk familie. Efter 2001 og før 2010 havde en muslimsk velhaver opkøbt et hvidt partnerbyttehotel i Hamborg fik jeg sidenhen at vide. Hotellet var centralt som en etableret afsløring mod min ekskone og/eller mig, selvom ingen af os var eller havde været partnerbyttere. Det truende budskab blev videregivet gennem personer af anden etnisk herkomst. Ligesom en række andre muslimer pludselig blev kommunikationsteknisk deltagende bagved og opsøgende i min hverdag i Aarhus. De kom med enormt løgnagtige påstande om min og min kones fortid af hensyn til børnecancerkoordinatorens forbindelser gennem blandt andet hans ungdomspolitiske patienter. Helt urimeligt, og uvirkeligt for en person med tillid til samfundets bærende institutioner og en meget detaljeret viden om sin egen og sine nærmestes fortid og adfærd. Jeg forholdt mig skuldertrækkende til angrebene blandt andet på grund af manglende eller forpurede overgivelser af informationer. Jeg var uden vide om at kommuikationsindbrud i de dage siden blev transformeret til både mordplaner og groft bedrag, og helt uvidende om en lang række centrale identiteter og deltagere i kommunikationen, der oftest var indforstået og dobbelttydig, men som tommelfingerregel næsten udelukkende destruktiv, grov og frastødende. Siden fortalte en yngre muslim mig i hjemmeværnsregi, at hotelopkøbet var uhyggeligt linket til 11. septemberangrebet på USA, og del af en plan om en ekstrem tilsidesættelse af mig og min lille familie i Aarhus. Jeg fandt også ud af, at børnecancerkoordinatoren havde været kæreste eller partner med et familiemedlem til Skilling, ingenøren bag WTC, og at han havde set og kommenteret sikkerhed i forhold til bin Laden personligt i sin tid som mandemodel, og havde besøgt byggepladsen under arbejdet i 1970erne. Ligesom børnecancerkoordinatoren i sit nærmeste netværk stod bag påføringen af en psykiatrisk kontakt som dække over kommunikationen, og med brug af en tidligere sexpartner fra familien Krarup. Jeg fik at vide, at jeg skulle købe Bitcoins som en kompensation for misbrug af min tid siden 1999 i 2009 og 2010, og fik samtidig mere konkrete dødstrusler mod mig selv og mine børn, hvis jeg "investerede i usselt mammon" af en psykopat med religiøse overdrivelser i sin lingo, næsten sikkert et link etableret gennem børnecancerkoordinatoren. Resultatet var, at jeg ikke købte Bitcoin, og at en række jævnaldrende studerende fra Aalborg Universitet blev mangemillionærer på baggrund af bedrag i Forsvaret i Nordjylland, og at jeg i flere år skulle høre på en række svindlere, der opfattede situationen, som om jeg "var kommet let til penge", eller var dum og de forsøgte at komme i kontakt med "den højintelligente person" bag tidligere personlige udsagn. Indre missionærer, jehovaer og scientologer med en børnecancerfortid var talrige i kommentarerne, der på den måde udtrykte børnecancerkoordinatorens tidligere ekstremt omskiftelige interessesfære, som iøvrigt også førhen havde været en gene i min hverdag.

Børnecancernetværkene fandt i slutnullerne særlig beskyttelse på grund af overrepræsentationen af velhavere og politiske magthavere, samt priviligeredes entydige bevidsthed om de jødisk-muslimsk forankrede dele af netværkenes forbindelse til 11. september angrebet på USA i 2001. Der var i 2010 nationalt en håndtering af situationen i borgerlig kontekst og lokalt, men fordelt på hele landet, en håndtering af situationen i socialdemokratisk og Dansk Folkeparti forankrede børnecancerrelaterede politiske netværk, der skabte konkret økonomisk berigelse til en række ufaglærte fagpolitiske familier, hvor den personlige destruktive snak stadig går i særlig grad i relation til Jægerkorpset og Politiet. Blandt andet var de i aalborg grønlandsk relaterede børnecancernetværk et aktiv for manipulatorerne i kraft af deres mange historisk sociale genvordigheder, der i løbet af ingen tid kunne gøre enhver dobbeltadresseret kommunikation endnu mere lumpen og tvetydig. I tiden hvor André Rogaczewski, Stein Bagger, professor Ismael Gogenuhr og Slimane havde deres gang i Mette Frederiksens og Karen Melchiors barndomskvarter Øgaderne i Aalborg, opstod, der i dette lokalområde i 1999 rygter om et kommende terrorangreb på USA. De fleste involverede i kommunikationen havde en meget direkte relation til børnecancer som enten patienter eller nærmeste pårørende. Jeg opfatter det også sådan, at deres kommunikation blev videregivet til mig i Aarhus gennem børnecancernetværk af Frederiksen familiens nærmeste netværk for at skabe besvær allerede i 2000 ikke udfra en bevidsthed fra blandt andet Kai Vitrrups side om en efterretningsmæssig kvalitet. Her er det lidt interessant at vide, at nedlagte Dronningens Livregiment havde en muslim blandt deres veteraner, der var anden afledt fætter til Osama bin Laden, og at vedkommendes netværk havde et historisk åbent seksuelt forhold i relation til en række socialdemokrater fra Aalborg med relation til børnecancernetværk. Internationalt, siger man, at der omkring bin Laden, var rygter om 911-angrebet fra 1997 og frem i børnecancernetværk, og det var for mange tydeligt, at den diskussion havde ideologisk kontakt med vesten kritik og grænser-for-vækst aktivisme. Sidstnævnte er alene rigelig forklaringskraft til at beskrive både Wim Wenders og U2s dalende popularitet op igennem 0erne, herunder de mange gener Dommartin oplevede i sin hverdag frem til hendes død.

Forløbet involverende de pædofilirelaterede undersøgelser omkring 2010 skabte rabiate marginaliseringsprocesser mod en lang række sagesløse personer, herunder indehaveren af denne blog, og var samtidig en kværn af konventionelle historiske efterretninger, der ikke havde været håndteret korrekt. Gennem snyd i dansk forsvar var jeg, ligesom flere andre uden for særinteresser, lang tid forud placeret som negative modtagere i anden kommunikation. En af Mette Frederiksens kærester var i kommunikationen ekstremt antiakademisk, og skulle eftersigende repræsentere mig i det, der "kom ud", i årene 2008-2012, "for at det, der førhen var udueligt, kunne komme ud". "Beklager Gunnar, der var kun plads til 600 [hentydning til bunkeren på Færøplads] og du kom ikke med" sidstnævnte blev samtidig uhørbart for mig krydset i en stor kreds af akademikere på niveau Dansk Videnskabeligt Selskab af en person med delvis grønlandsk herkomst, så jeg fik falske prædikater såsom "hjerneskadet", "svindler", "civilsabotør","voldtægtsmand","handicappet" etc, medens kvalitet mod enhver sund fornuft blev sat som evnen til at dyrke sex i et beskyttelses- eller sikringsrum under en offentlig butik, og "have det fra Aalborg Universitet". Sidenhen kom indrømmelse "han havde noget bagved, der lød magtfuldt, som jeg ville have". Her er forbindelsen til børnecancernetværkene, og ledende danske politikeres sexliv på og omkring Jeffrey Epstein og Christian Kjærs Saint James tvillingeøerne i Karibien i særlig grad før 2009, men indtil 2011, og ledende personer i jægerkorpset og frømandskorpsets tilsvarende adfærd indtil 2001.

19 views0 comments

Comments


bottom of page